click here

Wednesday, March 9, 2011

wordLESS ......

Posted by S.A.L.J.U sha at 3:09 PM

*
*
*



cembeng

kesan air mata berguguran

pick me 

drive carefully

tadaaaa..... yes dpt buat sepah





8 comments on "wordLESS ......"

wardah on March 9, 2011 at 3:13 PM said...

ustaz qaish!

S.A.L.J.U sha on March 9, 2011 at 3:33 PM said...

hihiii...

tambah sikit

ustaz qaish cembeng..... (:

ღnFashyaღ on March 9, 2011 at 3:47 PM said...

comella qaish ni, bile boleh gomol die nih...muka dia ade iras my cousin la sha. macam ala-ala anak korea.hihi

nanonano on March 9, 2011 at 3:56 PM said...

alamak..
kate wordless..
tp byk je tu..hehehe
car seat qaish semat giler ahh..

S.A.L.J.U sha on March 9, 2011 at 4:04 PM said...

fasya>>>

alamak..anak korea ke qaish ni...huhuuu..nyireng la qaish ni fasya.
tgk la qaish tu..baik duduk main buat sepah pun berhemah...sha tak sabar tggu qaish lincah mcm husna...hari2 mesti tgk blog fasya tgk husna yg lincah tu. tgk video husna main kejar2 tu...syokkkk

S.A.L.J.U sha on March 9, 2011 at 4:07 PM said...

nor>>>

wordless berbanding biasa..hihihiiii

sebenarnye malas nak update....tp sunyi nye blog ... so buat la entry plg kurang nak tulis...

carseat yg guna bile papa g work jer.... klu papa ade..asik la papa suruh mama pangku. bahaya kan mcm tu.

mun on March 9, 2011 at 5:16 PM said...

comellnya qaish nie....geram tao

evyn4ever on March 10, 2011 at 9:22 AM said...

hehehe sama la..x leh tinggal kan..Ammar ari tu pun dah jatuh katil gara2 mak ayah dia x sedar anak dia dah bangun...nasib x da apa2..kita pun pernah gak sekali berdarau drh..tinggal kan dia atas katil..mandi..dgr mcm senyap je..tu tgk dia dah panjat..hahha basah2 daku keluar..hahaha...

Post a Comment