click here

Tuesday, March 22, 2011

alkisah nye....qaish haiqal

Posted by S.A.L.J.U sha at 9:45 PM

*
*
*

bg korg tgk video ni dl

tgk dl tau video ni...baru baca selanjutny al kisah qaish ni


video


video ni menunjukkan betapa mama nenek girang nye tgk aksi qaish

klu korang nak tahu

qaish haiqal ni dr 6bulan start meniarap

mmg agak lambat...dan ade kata bese la anak lelaki ade yg jenis lambat buat

so bila dh meniarap tu

mama ni menanti la anak mama mengesot merangkak plak

jenuh...6 bulan naik ke 7 bulan selanjutnye kini 11 bulan

selama selama tu bile dh meniarap tu mengesot pastu merangkak

tp

hanye gear kebelakang....merangkak pusing semua ke belakang

klu dpanggil2 pun qaish akan xcted merangkak tp kebelakang

*
*
*

d ajar ...org kata t anak mua..jadi semua nye nak d ajar nnt

so mama biarkan la qaish buat sendiri

berbulan2 tunggu qaish merangkak ke depan

tgkanak kekawan blog...husna anak fasya...cha anak dayu...adussss....geram tgk aksi diorg

:)

*
*
*

mggu lepas balik kajang

paksu pun komplan "ape qaish ni...dh nak setahun..asik la merangkan gear rives kebelakang

bila nak kedepan ni

paksu nye sibuk la menolak lutut kaki tangan qaish kedepan bila qaish merangkak

hahahaaaa...sampai mcm tu sekali

*
*
*

ahad tu de la sikit2 qaish buat tu pun sikit jer..dh letak perut tu ke lantai

asalkan dpt capai barang terus labuh punggung dia ke lantai

tp hari ni.....

gelak ktorg tgk aksi qaish meng'gila; buat 'keje'

sampaikan selalunye7.30 tu dh gosok mata nak tido

tp hari ni 9 mlm meligan lg buat 'keje'

tu yg sempat merakam aksi qaish

buat tatapan papa yg jauh tu....sure rindu kan

main td sampaikan dh terhantuk kepala kol 9mlm td...baru la mengamok...nak tido


qaish 11 bulan semnggu....so bila la nak memapah n berjalan

mmg tgk anak org lain de yg dh bertatih umur mcm tu

sha pun xtahu nak kata ape...nak dbanding bandingkan pun xguna

harap pembesaran qaish dan kecergasan mentel fizikal qaish baik dah sempurna seimbang

*
*
*

klu sebelum ni bekas minyak2 bedak qaish masih boleh letak d bawah....kat meje ade perhiasan

so rasanye dh boleh mama kemaskan simpan barang2 yg ade atas meje yg rendah2 paras qaish mencapai


huhuuuuuuuu


sure mama ligan pasni ngan qaish..... ligan menngejar qaish

but

i'm happy

>_<















3 comments on "alkisah nye....qaish haiqal"

Ummi on March 23, 2011 at 8:18 AM said...

ala takpe..tp betulla..biar dia buat sendiri..nanti dah besar dah bisae org tolong..buleh jadi malas..kate orang-orang tua la..ape2pon sngt hepi tengok bebudak ni kan?

ღnFashyaღ on March 23, 2011 at 1:44 PM said...

Rilex Sha, baby adalah individu. so dia setiap pencapaian lain-lain.
Janganla sedih2 ye. Nanti lama-lama pandailah nanti. InsyaAllah, sampai tak larat nanti sha nak kejar..hihi..

tgk video macam qaish licin kot dgn seluar tu gesel dgn lantai tu.

S.A.L.J.U sha on March 23, 2011 at 2:31 PM said...

ummi nia>>>

tu la eppy sgt tgk dia buat keje bersungguh2 smlm..bile dpt caranye. hihiii..lambat pun lambat la.


fasya>>>

tu la sha salu comment klu tgk cha ngan husna berligat...rindu nak tgk qaish berligan mcm tu.

akhirnye smlm dia kedepan merangkak tu pun menggigil gigil...lame dia merangkak ke belakang fasya. ni menunggu la dia memapah tatih tatih bila la tu.

Post a Comment