click here

Friday, March 25, 2011

ten cent ten cent.....

Posted by S.A.L.J.U sha at 11:05 AM



adussss


mama ten sen ten sen ( tension ok)

qaish masih mengulat minum susu

smlm nenek jaga ...nenek kata qaish manjer lebih ngan nenek

buli nenek

xmo minum susu

buat 5oz..... 1-2 oz jer yg habis....

kasi makan ...laju jer....

mane boleh nak.... susu tu pun penting utk qaish tau

*
*
*

mlm td buat bekalan susu ibu pun....

hampa...minum 2oz shj

pastu marah ngamok2....takmo kacau tido dia

nak tido xmo minum susu

*
*
*

fening

feningggggg

smlm g guardians

tanye multivitamins utk qaish

dpt produk sevens see tak silap sha la..tak igt sgt

try bottle kecik nye..harga rm 16 selepas dis 20%

pagi td bagi 3ml ikut sukatan

harap selera qaish bertambah

badan qaish naik la semangat sikit

susu biar la ligat minum..

*
*
*

gigi pun segan silu nak tumbuh....

qaish berdiri pun getar2 kaki tu...

susu penting sayang...tok tulang tok gg....kalsium sayang

kekadang pk biar jer....tp klu xcukup zat.... cam ner la plak


*
*
*


dh bg multivitamins ni harap qaish akan mahu minum susu 20oz ke atas dlm 24jam sehari



*
*
*

ni pic qaish terbaru...rambut dh d nipis kan

aritu dh tebal rambut qaish..siap garu2 klu masa minum susu

dah nipiskan plak....nmpak anak mama mcm lg bertambah kudut kurus

:(

 rambut qaish sebelum d nipiskan

leh buat pacak trojen lg tu...

ensem anak mama
v
V
V

rambut pacak dh hilang kene potong

nipis jer...... nmpk la lg kurus muka anak mama...alahai







4 comments on "ten cent ten cent....."

Dayu on March 25, 2011 at 11:12 AM said...

takdelah kurus mana qaish tu sha
dia ikut mama
kecik molek
jgn risau2 sgt ye
lagipun kan tgh melasak, tu yg tak berapa nak naik berat tu

Ann on March 25, 2011 at 2:03 PM said...

Sha, ni sebiji mcm kes Alia Kaiyisah. sebelum ni sekali dia pernah buat hal tak nak minum susu. Dalam 48jam dia cuma minum susu sekali saja. Ohhhhhh ms tu risau nya hati tak tau nk cakap mcm mana. sampai rasa nk tukar susu. :p


Tapikan, at last dia start menyusu semula mcm biasa. Cuba pantau Qaish kalau lama sgt xnak susu kena refer doc lah.

sharEna on March 25, 2011 at 2:06 PM said...

nampak ok je qaish dlm gambo..heheh

tp mama dia pasti lebih mengetahui =)

siti norlaili yusof on March 26, 2011 at 12:36 PM said...

k.sha,khadijah pun dah mula kurus sebab sangat lasak.. makan n minum susu macam biasa tapi sbb terlalu aktif,badannya x mau bam bam.. untuk umur 1 tahun 10 bulan ni,berat dia cuma 8-9kg je..

risau gak tp xleh wat apapun. yg penting dia sihat dan makan minum secukupnya menikut zat yg diperlukan.

akak dah bg multivitamin kan. insyaallah nt oklah tu. bg dia masa. dia tengah melasak tu,mmg badan akan susut ckit. tp nt badannya akan naik.

Post a Comment