click here

Tuesday, October 13, 2009

tibe masa kekawan kawin

Posted by S.A.L.J.U sha at 8:47 AM
sebelum hubby sha naik laut semalam
ari sabtu tu kami berjalan makan nasik minyak kekawan.
2 majlis sekali 1 hari
berkejaran la g pernu dan belimbing dalam
lepas tu..terus balik pasoh
hubby nak ziarah mak ayah sebelum naik kapal

cite pasal balik pasoh plak.....
tibe kol 6 ptg...
tgh mak tengah kat dapur.....godek2 periuk
tanye mak ape mak masak tu
mak kate ...ni terasa nak masak nasik impit ngan kuah lodek
oooo......lodeh...sha ni haah kan ajer....
tetibe hubby masuk dapur....terus tgk dlm periuk ade masal kuah lodek yang mak cakap tu
hubby terus kate.....hah ayg,.....ari tu seminggu ayg nak carik lontong
ni mak masak lontong la ni

ehehehee....sha boleh tak perasan
lodek nasik empit tu lontong la
ape la sha ni..............

lepas kempunan sha nak makan lontong
terus makan bertambah
sedap.....

mak kata patut la mak pun teragak nak masak
upe nye ade yang mengidap
mak kata dia mmg salu dpt baca hajat org
ehehehhee....
MEKACIH mak mertua ku

gambar tak sempat nak snap....gegara laku mcm pisang panas
cepat abis lontong
sha jer 2 kali tambah.




zack & mimi
ni la kekawan yang 9 tahun tak jumpe
SMT Datuk Seri Mohd Zain Alor Gajah


majlis d belimbing dalam, durian tunggal



ni plak kekawan serumah ku saat bujang
kak ena ajer tinggal....next year djangka bulan 5



rose tamankan zaman bujang




kekeyangan makan nasik minyak 2 rumah


papa melayan mama nak duduk lame uma kawan
ehehe....



0 comments on "tibe masa kekawan kawin"

Post a Comment