click here

Wednesday, October 28, 2009

saki baki cuti

Posted by S.A.L.J.U sha at 10:01 AM
huh..
tu je yg boleh menggambarkan kebosanan skg

hubby dah sampai kajang...hantar mak sha
sha yang cuti tinggal 3 hari je lg menjelang 2010
akibatnye...tersadai lah diri ini kat opis...
huhuhuuu...tak dapat ikut balik kajang.

3 ari tu dah simpan tok adik ipar ku yang bakal melangsungkan perkahwinan 2mggu lg
alahai....
sha dah la kawen tahun ni bulan mei ari tu
cuti dah ambil byk sampai 14 hari masa kawen
cuti raye + honeym00n ari tu dah seminggu
cuti setiap kali hubby balik offshore dan g offshore
hantar klia...cuti jgak tu
mane tak abis cuti ku tahun ni

cuti ni perlukan pengurusan yang penting jgak
jgn dambil mudah
klu tak.....tak cukup la byk mane cuti pun dberi

memandangkan sekg berbadan dua...
kekadang tak tak larat tu..mc jgak d ambil
tahun ni rekod mc pun byak
huhuhuu...buruk rekod walaupun masih berkelayakan 15hari mc swasta
tp pd aku klu dah mc setahun dah 10 hari...kire buruk jgak tu

bosan....
tghari ni takde la hubby jemput sha g makan
salu klu hubby ade uma time off...
sure tghari kami berdating makan la mane hajat tekak
semalam dah pekene syizzling...
ari ni makan kat opis wif geng ajer la

sekian lame hampir sebulan sha tak masak
masak pun alahai...siap tutup2 idung taknak bau tumis
alahan sha time 2bulan pegnen ari tu

so,...cadang nye malam ni sha nak memasak
adus.....mak dah balik kajang
klu tak sedap ari2 makan masakan mak masak
berselere je
ni nak masak sendiri...sudah ade malas bermaharaja lela
tp...sian kat hubby
dah 2mggu kat atas kapal tak makan masakan dr air tangan isteri
mlm ni ape la menu eh...pk pk kan la jap ag
*
*
*
dah!!! nak berangan nak masak ape mlm ni.
tinggalkan kebosanan diri yang kene tinggal kat opis ni

huhuhuuuu....best tu klu cuti...
leh gendeng hubby g sogo
nak jalan kl
ehehehee....niat tak betul tu..tu kene tinggal ni.
:)

0 comments on "saki baki cuti"

Post a Comment