click here

Friday, October 9, 2009

dah tibe masa....bye....bye... :(

Posted by S.A.L.J.U sha at 3:27 PM



rabu...7okt2009
hubby dpt panggilan dr Petronic agency
maknanye......
papa dah start standby....tok g berjuang g lautan
dan mama berjuang ngan baby dlm tummy d darat

papa akan ke bintulu 12 okt2009, isnin depan maknanye
ari ni dah jumaat....ade 2 ari jer lagi mama berleseh2 bermanjer2 ngan papa
nak golek peluk2 simpan bau papa kat mama.

sebulan papa cuti ari tu mama dah sedap sgt sgt....
kete sebulan cuti drive
lg..mama tgh mual2 loye ade ajer jari jemari papa mengurut leher tengkuk mama
sedap sekali urutan papa,....amoi rumah urut pun kalah
bile mama kate.....
'papa mama terasa nak makan itu...ini....'
papa terus ajer...wokey....kite carik eh
:)
bahagia
bahagia
bahagia

bile mama kata.....
'papa mama rasa tak lalu nak masak...mama tak suke la bau tumis'
papa kata okey...kite mama luar ajer...2 org jer
mama ngan baby nak makan ape?

ehehehe...terasa sgt teruje bile perhatian dan kasih sayang d depan mata
papa sgt sabar ngan mama kekadang mama lembik bile mual loye2 melanda diri
papa akan urut picit2 tengkuk mama sampai mama bruuuk....bruukkk....kuar angin
baru lege...pastu mama akan leseh2 kan papa suke dok kat celah lengan dia
mama kan kecik......mama suke panjat naik badan papa bile papa baring...
ehehehhee....papa salu kate mama dah berat la....takleh baring atas papa
huh..mengah...mengah.....
:)
bahagia
bahagia
bahagia

mama sayang papa
&
mama tiap2 hari dpt kiss dpt hugs dpt say' papa sayang mama' 'i l0ve u, ayg' dr papa

mama sure rindu sgt sgt sgt kat papa
papa dah nak naik kapal
again...............

'huh'
ape nak buat..
tu job papa.
dan setiap kali papa nak naik kapal...
mama akan sentiasa menanti panggilan dan kepulangan papa.

papa rindu mama...papa tgk la pic2 yang mama dah bekalkan dlm laptop papa
pic sweetl0ve kite kat dlm beg besar papa pun ade.

papa balik nanti...perut mama dah tambah lg 1 bulan....baby membesar
papa doakan mama ngan baby sihat dan baby membesar sempurna dlm tummy mama

doakan pintu rezeki kite mudah dan luas
tok our baby n tok our family

love u papa


1 comments on "dah tibe masa....bye....bye... :("

izanpyus on October 9, 2009 at 4:38 PM said...

Sabar yer...itu la nasib kita yang asben keje laut nie..:D

izan pun preggy mmg selalu sgt sorg..rasanya sekali je kot asben ada temankan g klinik cek pewot for both doter ni...hehe..

take care...

Post a Comment