click here

Monday, October 19, 2009

nazurincreation.fotopages.com

Posted by S.A.L.J.U sha at 9:04 AM
kenape nazurincretion.fotopages.com ni?????


focus..bunga tangan nazurincreation

hal nye....sha dah jatuh hati dengan setiap hasil kreatif kerja tangan
nazurincretion ni

pemilik biz ni kak lyn...
klu sesape nak carik bunga tangan atau hasil gubahan bunga pahar atau hiasan hantaran...
cuba le bukak fotopages dia ni atau pun blogspot dia

korang pasti jatuh hati!!!!!!!!!!!!!pasti!!!!!!!!

hasil yang cantik dan harga yang sangat berpatutan

bunga tangan sha sanding 30mei09 ari tu adelah order yang pertama kali
bile sampai jer dengan selamat d depan uma oleh abg nationawide
gubahan bunga stokin
purple white
so sweet...

*
*
*
bukak-bukak kotak
*
*
*



ku jatuh hati....
sgt-sgt suke



kini

*
*
*

sha sponser bagi adik ipar plak
hasil gubahan bunga dip plak
gold kuning


second order ni sha dapat diskaun lg...
huhuuu...
harga bunga dip lg mahal sikit dr bunga stokin
dsebab kan sha second order
kali ni nazurincretion bagi harga sama dengan yang sha punya bunga tangan dulu

dsebab kan adik ipar ku
mengeluarkan ayat...."bunga dip pun lawa jgak ngah.."
so sha pun sponser la bunga tangan dengan citarasa pengantin


bunga tangan hasil nazurincreation
tgh tggu bunga tangan sampai kat opis....
promo kan jugak kat kekawan yang de niat nak kawen tu
berkenan??? leh la order kat nazurincreation

tak sabarnye tgk..xcted.....

0 comments on "nazurincreation.fotopages.com"

Post a Comment