click here

Tuesday, August 31, 2010

topup kasih sayang

Posted by S.A.L.J.U sha at 10:28 AM

*
*
*

menanti kepulangan insan terchenta

kepulangan topup kasih sayang wifey dan baby qaish

si tembam kesayangan sayerrrr

*
*
*

yeyeeee....xtvt mengukur keluasan mall akan bermula

melaka dl....klu sempat dan klu dpt kite ukur mall KL plak

myk betul nak buat dlm masa 5 hari

++ mama keje lg..huwaaa....dapat ke buat semua d bawah
 
tentu sekali shopping raye lg ......(dlm shopping ni byk sungguh tak beli lg)

nak colect langsir , baju raye yang dah tempah
 
pasang set langsir baru...lame hantar dobi ajer

meNYAHkan sawang dan berkemas rumah (yer la tu..)

nak beli deco deco rumah.... pk nak hias mcm mane teratak kecil kami ni

hantar servis kete...semestinye raye ni mama jd drive kan..papa keje kan

balik kg pasoh..lawatan ng0mol2 baby diazara

dan balik kg kajang jgak.... semestinye raye papa xde kan

semestinye dlm 5 hari sekurang2 nye sekali mama wajib masak utk hubby terchenta

lain...mama sah bosan bazar ramadhan....mama nak p makan ikan bakar parameswara(fav mama sana)

makan tempat yg mama tunjuk kat papa...harus bawak..... sile la layan wifey papa yg dah bosan makan terperuk kat uma selama 20hari papa g work


bla bla bla

(ade yg tak teringat...... ape lg list eh)

dan yang paling penting................!!!!!!!!!!!

jangan lupe!!!!!!!!!!

bawa qaish haiqal g amik injection tambahan kat pantai hosp ...pnemucocal(ye kot ejaannye)

jgn lambat...dah 4bulan 2mggu qaish haiqal

qaish jgn demam2 tau,,,penting







0 comments on "topup kasih sayang"

Post a Comment