click here

Wednesday, August 18, 2010

demam...... jauhkan mama dr perkataan tu...............................

Posted by S.A.L.J.U sha at 2:36 PM



 
 
*
*
*

pagi td nak bangun pun susah

hantar qaish rumah penjaga sambil mama nangis2 dalam kete

sakit2 badan kaki rasa

selsema batuk ...... plg mama harap djauhkan serangan asma

*
*
*

sbnrnye dr smlm dah rasa lain mcm jer badan ni

sehari lepas kene hujang

melaka skg pagi tak pun ptg takpun mlm hujan
 
mama dah kene hujan....tu badan lain semacam jer
 
*
*
*

smlm balik keje mmg mama sedang demam

kat uma mama ckap ckap kat qaish haiqal

mama xsihat...qaish bebaik eh.... jgn nangis2 eh

mcm paham jer budak ni...mmg dia baik main sendiri

kol 8 bile qaish start merengek2....

mama buat susu...patu masuk buayan terus tdo..

mcm paham mama dia sakit sakit ni....so dia behave jer

*
*
*

kol 12 kol 3 kol 6 qaish haiqal bangun nak susu

dah selesai susu....tertido balik

mama dapat la tdo dengan aman ....sbb dah makan ubat..mmg kepala berat jer nak lalok

*
*
*

pagi td  palng teruk

suhu mama mencapai 39.1
 
huh...panas mmg panas terasa 
mama anta qaish haiqal kat penjaga....sambil nangis2....

klu qaish haiqal duduk ngan mama lg la mama takleh rehat tdo lepa makan ubat..so hantar kat penjaga

*
*
*

balik tu terus selubung

kol 11 terjaga..berpeluh2 badan

rasa kepala....

alhamdulillah...takde panas mcm subuh td

selsema masih ade.....batuk kong kong pun tak rede

nak g klinik....adus.... rasa sgt malas nak keluar rumah

harap2 demam mama cepat sembuh

*
*
*

1 perkara jer dlm fikirna klu mama sakit2 demam2


tak terdaye nak bangun..tp kene jgak bangun

"sape nak jaga qaish haiqal?"...................

sbb tu la mama sgt risau klu badan mama lain mcm jer

bile la papa nak kaye.....................
mama nak maid...................!!!!!!!!!!!!!!!










3 comments on "demam...... jauhkan mama dr perkataan tu..............................."

S.A.L.J.U on August 18, 2010 at 2:41 PM said...

ape la bengong nye dlm entry aku ni de gambar shasauffiblogspot tu... spatutnye kat bawah...huh

camner la nak kasi de kat bawah automatik?

anirza on August 18, 2010 at 3:28 PM said...

akk byknyer item 'Clik here to downlod plugin' nk bc entry akk ganggu la...dh ler tenet x leh bc rugi rasanyer...

S.A.L.J.U on August 18, 2010 at 4:22 PM said...

akan d baik pulih....

tu la pening benda tu kat atas...sepatutnye kat bawah selepas tulisan...

nak gogek2 code

Post a Comment