click here

Friday, August 13, 2010

ayat mama lepas membeli sesuatu..."papa mama lawa tak pakai itu dan ini..."? ehehehe

Posted by S.A.L.J.U sha at 11:11 AM

buuuuuuuuuweeeekkkk

ayat tak tahan....

heheheee

ehhhh.....'husband n wifey'

sekati sekilo mama la kan nak tanye ape kat hubby mama kan

*
*
*

tudung Rozita Che Wan dr prettyintown

dah sampai semalam

arini terus mama pakai g opis...ehehehee...


tudung ni mcm tudung ekin tu...tp de inner dan outter

inner tu mcm tudung plain bese tu..tp de outter ala2 syria

outter jenis kain chiffon..so jarang la kan outter tu kan

so sarungkan mcm syria....

boleh mix n match

*
*
*

cepat abis la....

mama nak colour lain...dah abis

hope de restok ye nini tokey prettyintown

pm akk sha dl tau...heweeweewiiiii...





5 comments on "ayat mama lepas membeli sesuatu..."papa mama lawa tak pakai itu dan ini..."? ehehehe"

~nini~ on August 14, 2010 at 12:23 AM said...

hehe mesti ade restock spesel utk kak sha =)

Nurul Atiqah Mutaza.iQa on August 14, 2010 at 12:40 AM said...

akak beli mana tudung ni smart al

S.A.L.J.U on August 14, 2010 at 9:54 AM said...

sile sile terjah link sha bg tu.,...sha dah salu beli gak ngan nini ni..
always smile ngan produk dia.

dpercayai dan cantik

anirza on August 17, 2010 at 3:36 PM said...

uwekkkk....hahahhaha...betol tu saper lg nk puji kalo x laki kiter kan2 k.sham...ok la tu nk lawa pun tok saper kalo bkn laki kita...org sokong 1000%

S.A.L.J.U on August 18, 2010 at 1:50 PM said...

www.prettyintown.blogspot.com

sile terjah blogshop ni untuk dapatkan tudung seperti mamasha pakai.

Post a Comment