click here

Wednesday, August 25, 2010

kejadian mama balik mengejut melaka - kajang ari kami demam aritu

Posted by S.A.L.J.U sha at 10:20 AM
*
*
*
kesian anak kecil ini.....demam.....

duduk dalam carseat redha ajer...mama drive sebelah

jeling jer kat mama dia...nape mama tak dokong sayer ni....


bukti kebenyekan muke mama demam...

sgt benyekkkkkkkkkk ok....dan lesu

masa ni dah berjurai air mata.... menahan ketabahan hati menempuhi dugaan


masa ni dah atas highway area alor gajah....

ngamok2...mama bg susu..terus senyak senyak mamai lalok.....


qaish haiqal tido tutup muke....tp tu sahih de anak mama tu...see tangan dia terkeluar sikit

tak lemas pun...dia yg suke tdo tutup muke ngan ucuk dia tu

masa ni dah masuk highway Lekas dr Pajam plak ke Kajang

lalu sini cepat sikit..... leh pecut....kete kurang.....

purata masa qaish tdo tu mama tekan minyak 120 ke 130km/hour

mama nak sampai secepat mungkin bile qaish tdo... senang drive tanpa rengekkan qaish


kat Lekas highway dah bangun...

sib baik de softcloth pee a boo dia..leke la sikit

*
*
*

sampai uma nenek kajang...
kami berdua djaga rapi oleh nenek....
mama dapat makan ubat dan tido...

qaish nenek jaga....lap2 badan...mandikan...

mekasih nenek

qaish sayanggggggggg nenek

we all love u









2 comments on "kejadian mama balik mengejut melaka - kajang ari kami demam aritu"

ღnFashyaღ on August 25, 2010 at 4:01 PM said...

sempat jugak sha snap pic ye

S.A.L.J.U on August 25, 2010 at 6:24 PM said...

blogger tegar... dmane shaje harus ade hp yg memudahkan snap picture...heheheheeee.....

bukti tu bukti.....

Post a Comment