click here

Friday, July 16, 2010

sepanjang hari ni dr pagi sampai ptg.... huh..... bile malam menjelma letih rasa badan

Posted by S.A.L.J.U sha at 9:02 PM
*
*
*

ni subuh2 td.....siap peluk kain busuk dia tu

tip org2 tua biar kain busuk jgn bantal busuk...bantal busuk susah basuh

kain busuk hari2 leh tukar leh basuh...ehehe

qaish haiqal ngamok2 nak tdo balik jam 6.30 pagi

dr kol 5.30 pagi dah bangun kejut mama.....senyum2 bile mama tukarkan pampers dia

terus dia nak main...adus....mama terus bangun la 5.30 pg tu

bile turn mama nak siap2....qaish haiqal mule ngamok2 nak tdo balik...dah ngantuk la tu

mama popok2 sikit...terus lene,....mama g la siap2


*
*
*

ade benda kene buat pagi ni sblom hantar qaish

mama kene g beli susu qaish dah abis

jam 7pagi...nak taknak angkat jgak qaish yg lene tido tu...ala sian anak mama

g cari kat kedai dekat ...tutup plak

g kedai jauh....sib baik bukak..dpt la beli susu

tp......mama dah jadi kes lambat la

tgk jam kol 7.35 pagi qaish ngan mama lg patah balik g uma penjaga....hantar tinggal jer..

tak mcm selalu mama dok tiyum2 dl...suapkan susu sl...pastu penjaga dia take over dr tangan mama

ohh...sori qaish..mama takkut lambat la

*
*
*

dalam kete buat la muke benyek mcm ni....jem plak Ozana ni...

adus...semua org dah pakai kete ker...dah menimbun kete kat ozana ni skg
 
jalan dah la 1 lorong jer setiap laluan

breeee....... risau punchcard merah lol
*
*
*
sampai2....setelah mama bawak kete mcm kat F1 bile de ruang cilok

eheheee...jahanam mama nye mr.TERpersona tu


suke suke.....lg 5 minit...ehehehee...ribut mama bwk kete taknak punchcard merah

*
*
*


ari ni kan jumaat

cadangan hati nak merayap ngan kekawan

tetapi bile timbul cadangan mata....mama mau balik tdooooooo

setelah call penjaga qaish...qaish sedang tdo...so mama pun nak balik tdo la...

yeyeeee....dpt tdo tanpa rasa curiga

yer la..dah de anak skg tdo malam tdo dlm curiga dan telinga peka kan dia jer..klu2 dia bergerak2 merengek2 nak susu ke

so....mama pun balik uma tdo...dl bujang2 jumaat leh balik tdo 2jam masa lunch hour tu

tp....skg.....2jam mama bahagi 2

1jam tdo..... 1jam kemas uma masa qaish takde

mr.VACUM pun dah dkeluarkan....zassss....


siap vacum....nak kleen floor plak.....


dpt sample free masa bersalin kat spital pantai aritu...best bau dia...hapus bakteria....baik utk baby



hehheeee...,,tuan uma sedang mengemop uma.....zasss habuk2 sekelian


alamak....2.30....cepat siap...masuk opis kol 2.45

so nmpk ssgt la aku smpai akan lambat 5 minit

*
*
*

petang plak balik keje singgah......cuba teka gambar ape ni?

ehehheee.....g snow carwash BHP...basuh luar jer...

nak bersih aku salu basuh kat india kat bukit katil ni..mmg klu kete aku dia buat kilat abis...dah bese tiap2 minggu aku akan lepak basuk kete sana

*
*
*

sampai uma 5.45...mandi2...

zasss....g amik qaish haiqal

aku nak ajar diri aku meluangkan masa ngan qaish melihat alam sekitar

so skg petang2 lepas amik qaish sblom masuk uma...kami akan berjalan keliling padang depan uma aku tu bersama qaish

aku dokong jer dia...senyap...suke...toleh2 pale tgk daun...pokok..de angin....

dah letih...(mama yg letih jalan kaki..ehehe..dah mok ni)

balik uma...lepakking

qaish mmg suke tgk cartoon

see
mata dia hala kat tv tu tak gerak2 kepala dia....dia layan warna2 gerak2 tu


*
*
*

tu la sepanjang hari ni selain tugas d opis tu

aku tak snap plak kerja atas meje aku yg melambak tu

nnt next entry la plak


sebelum akhiri ni

de pesanan.....papa.....sile la belanja mama beli baju kurung  byk2....
baju lame nak g keje dah sesempit semua nye.

heheheee...sempat pesanan yg tiada kene mengena ni plak

tp as mama yg dah bertungkus lumus d rumah seorg diri setelah seharian d pejabat

papa kene la buat mama hati eppy plak yer.......

0 comments on "sepanjang hari ni dr pagi sampai ptg.... huh..... bile malam menjelma letih rasa badan"

Post a Comment