click here

Sunday, July 18, 2010

cubaan .....m0nt0t anak mama ni berat sgt ke....ehehee

Posted by S.A.L.J.U sha at 3:11 PM
*
*
*





cubaan....... 

cubaan qaish nak iringkan badan dia

tp...qaish ni...pekene la malas cuba...mama kene beri sokongan

walauupun cubaan ini tidak berjaya meniarapkan diri dia sendiri

tp mmg best mama layan sambil buli anak teruna mama papa ni

klu mama tak buli mcm ni nnt dia malas jer nak cuba

layan jer la..pastu tak dapat mule la nangis...geram la tu


^_*


abaikan suare latar mama tu..ehehee........

dah tinggal kami berdua jer....ni la gayenye

qaish layan mama

mama layan qaish








2 comments on "cubaan .....m0nt0t anak mama ni berat sgt ke....ehehee"

ღnFashyaღ on July 19, 2010 at 12:20 PM said...

comelnya anak n mama ni...
xpa, cube lagi next time ye qaish sayang,,comelnye dia

S.A.L.J.U on July 19, 2010 at 2:05 PM said...

qaish kene buli ngan mama tu....alahai anak bujang..jgn kelepeh sgt eyr...jd cam papa tu yg work hard....

Post a Comment