click here

Sunday, August 9, 2009

mengimbau.....detik 300509

Posted by S.A.L.J.U sha at 9:58 PM
tgk pada tajuk.....

so..mlm ni suke2 sha nak terasa bagai raja sehari semula.
ehehehee....

masa 3 bulan menjelang majlis sha...
sejak tu la sha mula search blog2 ttg mereke2 yg jugak menanti hari bahagia.
masa tu sha ade gak blog...tp sgt2 la terkubur.
tak silap 1 ke 2 entry ajer....
bz..bz...bz...takde masa nak menulis itu ini.

t\sha mmg mengucapkan ribuan terima kasih papa pemilik2 blog yg sha rajin view
bukan ape....ade antara mereka tak 'LOKEK'....
macam2 info dkongsikan dlm blog mereka...

seigt sha...antara blog yg sha rajin view...walaupun mereka tidak kenal sha dsebalik tabir screen ciber ni...
=misi 4 april pemilik nye noe
=hidayu
=menuji impian 30 may 2009
(tarikh kite sama la)
bayak la lg.....


sha majlis nikah pagi 30 mei 09
tempat nikah d masjid besar kajang
dhadiri ...ramai gak la...
rombongan org sebelah ajer....dah 17 kereta dr felda pasoh..w0w....
kami dnikah kan oleh ustat nganlim
malah ade 2 pengantin dnikah kan sekali....







b dengan sekali lafas....
aku terima nikah shamsiah binti mohd dengan mas kawin rm80 tunai..SAH...SAH.
tersenyum sha saat tu....malah sebak d dada..memandangkan sha telah bergelar isteri
isteri kepada muhd asrul sauffi samsudin..jejaka yg ku kenali asalnye d laman ciber.
JODOH....
dmane2 jua ade ketetapan ilahi.
kini dia amat2 sha cintai








majlis persandingan pula telah d adakan d Dewan Orang Ramai Taman Mesra
dekat jer ngan uma...
mmg majlis sha ni telah dbincang dan dpersetujui buat d dewan org ramai jer.
memandangkan...taman uma sha tu jalan yg sempit bile uma masing2 lebih dri 1 bijik kerete....pastu anak2 cina uma blakang tu kete besar2 mahal2...
takut la ape2 berlaku klu tercalar ke kene langgar ke masa majlis sy berlangsung.
uma taman ...pemaham ajer la ekh.

ber tema kan PURPLE by D'Renjis
makeup by FIFI OMAR makeup artis karangkraf


kami tersenyum puas hati atas servis yg dberikan...ikut bajed kami jgak..sedang2 elok ajr.



0 comments on "mengimbau.....detik 300509"

Post a Comment