click here

Wednesday, August 5, 2009

kaulah segalanya

Posted by S.A.L.J.U sha at 11:55 AM

video ni ayg buat sebelum bg offshore.
hope b suke
ayg tak pandai buat,..tp ayg cuba.
tok ubat rindu kite



tak sangka..
masa berlalu pantas..
sejenak sedetik....

rupe2nye sha dan hubby (en muhd asrul sauffi samsudin)
telah hidup bersama
kisah sebantal sebumbung secawan sepinggan kami
menjelang 2 bulan 6hari

sha bagai merasai baru sahaja kami dnikahkan
bersanding cantik d pelamin kami
:)
sgt tersenyum gembira bahagia
bila igt2 saat2 bahagia itu
bagaikan semalam kami semua tu berlangsung...
:)

syukur sgt
pertemuan kami berterusan hingga ke jinjang pelamin

JODOH
>

hari ni......
dem TUGAS dan TANGGUJAWAP
>
>
>
hubby pesan.."ayg jaga diri"
"ayg jaga kesihatan"
"jgn minum sejuk byk"
"jgn lasak2....ayg tu de asma"
"jgn lupe makan ubat
"
"ayg jgn lupe solat doa tok keluarga dan b"


"jaga diri jgn sakit masa b jauh...

B JAUH?????
:(:(:(

B jauh untuk menjalan kan TUGAS dan TANGGUJAWAP
b dah nak naik OFFSHORE hari ni.

b kat offshore sarawak....masa ni kami berjauhan saat bertunang


hari ni???
mcm tak caye..
berjauhan semula dengan b mcm waktu kite tunang dulu.
tp skg
berjauhan apabila sudah bergelar SUAMI ISTERI

:(
:(
:(

sgt lain PERASAAN & EMO djiwa....


ayg sentiasa merindui b
ayg sentiasa menunggu b pulang
b janji tau..
b call ayg bile de line phone nnt
b janji tau
b tdo peluk baju ayg
b janji tau
b igt kat ayg (time keje igt kat keje..jgn angau)
b janji tau
b keje hti-hati..ayg tahu tugas b de resiko dan bahaya

B JANJI TAU...
B IGT PESAN AYG
B IGT JANJI KITE


kau lah segalanya >>>>



0 comments on "kaulah segalanya"

Post a Comment