click here

Sunday, August 23, 2009

:-(

Posted by S.A.L.J.U sha at 8:53 AM
pejam celik pejam celik.....kejap jer masa berlalu
hari ni dah hari ke-2 berpuasa
skg aku d kajang..uma mak
berpuasa kat uma mak...best nye

mak tanye nak makan ape...mak masakkan.
wah.....syok nye.
yer la...hubby dia jauh, xde sape layan dia
ni mak ade mak latanye....
kang leleh plak kang pose2 1st time hubby jauh.
*
*
mak kan...pe pun dia tahu dlm hati anak dia berkata ape saat2 merindui en suami nye.
*
*
*
petang kang kol 4 ke nak balik ke melaka smula
menjalani kehidupan seharian bekerja n berpuasa...
SENDIRIAN
haah......sendirian sbb mak dah balik kajang. tak dapat teman.
en hubby plak...masih dlautan.
*
*
*
tu la ujuan ku
berjauhan ngan en hubby..dan keluarga
takpe la....asalkan aku mintak doakan aku selamat dan sejahtera
Allah itu Maha Dekat..sentiasa dcc ku

lebih2 lg keadaan diri ku yg berpenyakit asma ni
sgt perlu berhati2 bab makan minum sejuk habuk segala2 la

ari ni mak nak bekalkan lauk berbuka
eheheee...anak gegirl sowang ni mengidam nak makan masak lada ikan pari
WAH......
sedap.....bunyik n mmg sedap pun air tangan mak ku itu
so..sampai mlk takde la aku nak sibuk masak atau cari juadah.


berita ttg hubby....
hubby call tiap2 hari
asal kol 11 pagi jer hp pasti dtangan...kedengaran suara en hubby tersayang
ayg pekaba
ayg sihat
ayg jaga makan
ayg selera makan
ayg jaga diri
ayg sayanb b tau
ayg itu ayg ini...semua pesanan.

walaupun hari2 soalan hampir sama...
dan jawapan aku pun hampir sama
hubby dan aku ttp akan mendengarkan suara senagai UBAT RINDU kami.

ye....kami sgt dlm kerinduan
:(
:(
:(
aku rasa mata aku dah berahi....huhuhuu....
tak sanggup menulis panjang lg.

nak g pel0k2 baju busyuk en hubby la...rindu.................

0 comments on ":-("

Post a Comment