click here

Sunday, April 25, 2010

w00weee..... kajang akan ku jejak

Posted by S.A.L.J.U sha at 7:41 AM
*
*
*

hari ni papa nak bawak mama, baby qaish & nek nab

balik kg kajang!!!

lame sungguh mama tak balik kajang sejak preggy 7 bulan lg

ni mama nak sambung berpantang d kajang

memandangkan 4hb mei nnt.....papa dah nak g w0rk...offshore terengganu plak

tinggal la kami berdua...maka kami sambung berpantang d rumah kajang dengan djaga oleh mak

mak pn dah lame tak balik uma nye sendiri.....mak dah temani mama sejak 7blan preggy kat melaka


mak pun dah rindu rumah peninggalan ayah

rindu kekawan kelas mengajinya kat sana

dan....mak tu dah tak sabar tunjuk cucu boy nye kat kekawan sana plak

acik ani (eh...pgl nenek ani la...kan qaish)..... nek siah.....acik siti......

sile2 la dtg uma kite....dah de ahli keluarga baru ni.




nota kaki>>>>> yeyeeee......cun lah......blog mamasha dah de watermark tok pic2. 
watermark mama pilih sy0mell.......

0 comments on "w00weee..... kajang akan ku jejak"

Post a Comment