click here

Friday, April 23, 2010

11hari usia baby qaish

Posted by S.A.L.J.U sha at 9:34 PM
mama mencuri masa berblog
*
*
*
*


skg masa mmg suntuk....mlm tak cukup tit0n dah mama papa

kekadang gilir2 bangun...

papa bangun tukarkan lampin baby qaish

mama plak bangun susukan baby qaish

tp yang pasti tit0n mama dah mcm tit0n2 ayam jer...

pantang dengar ciak ciuk baby qaish nak start enjin nangis....mama dah buntang bijik mata

tu la naluri....bagaikan arlam yang tersedar automatik bile terasa risau kat baby

*
*
*
*
*
11hari berpantang dan 11 hari la usia baby qaish my lil prince



esok 24 april 2010

nak ikutkan itu la tarikh due mamasha

dtakdirkan mamasha melahirkan baby qaish 12hari lebih awal dr due

malah bersyukur sgt...d tetapkan Allah s.w.t. papa dapat bersama2 mama menemani mama dcc saat melahirkan our lil prince Qaish

hari ni dah 11 hari.....luka jahit mama pun dah kering maka lebih bebas la mama bergerak

takde rasa sengal2 lg kat luka tut

berpantang plak...mcm bese...seminggu awal tu jer berurut

ni dah tak berurut...tggu balik uma mertua lg 3 mggu..mak mertua urutkan lg...nak sengkak lg

lain2 hal pantang...mama jaga makan jer....

so far alhamdulillah.....takde yang membuat mama rasa demam atau lemah2 badan

makan minum ubat akar kayu hari2....telan ajer la walaupun pahit dah mcm air ape tah

siap sulam kan dengan freash oren lg....pantang ke tu???

papa kan balik dr miri beli coklat kat klia byk.....coklat pun mama makan....belasah....

so...takde la pantang sekeras keras pantang mama ikut
ikut la badan masing2 yang boleh menerima atau tak.


*
*
*
*

hari ke 11....esok sabtu ke 12....ahad.....kami mahu balik kajang.....

yesszaaaa.....

mama mmg rindukan kgbandar kajang tu

berbulan rasanye tak balik sejak 7bulan preggy.....

bersambung la sesi berpantang dan baby qaish mengenali plak uma kajang uma nenek nab nya

semoga berubah beralih rumah ni....baby qaish tak meragam

yela.....memandangkan uma kajang u dah tinggal 3 bulan sbb mak dtg melaka menemani mamasha dsini


*
*
*
*
*

maka bile kami telah berada dkajang nnt

bermakna......papa akan g w0rk..........

loloooooooooo.....tinggal la mama ngan baby qaish d rumah nenek nab

*
*
*
*

papa sile rakamkan sebanyak mungkin gambar2 kami d dalam hp papa

tatapan papa ghindukan our lil prince qaish

pasti papa akan rindukan 3mggu papa dpt jaga qaish siang dan malam

bancuhkan susu qaish..salinkan lampin qaish

tp papa mesti g w0rk....for us

for maintenans qaish

(*_^)

*
*
*
*
*
*

papa...sile la salu bukak blog mama tok tgk aksi2 qaish nnt

mama akan update utk tatapan papa lepaskan rindu pd qaish


0 comments on "11hari usia baby qaish"

Post a Comment