click here

Sunday, June 6, 2010

pengumuman berani mati

Posted by S.A.L.J.U sha at 10:30 PM
*
*
*

heheheee..

ape la benda bebukan yg aku nak umumkan tu

sbnrnye dah rasa nak geli hati pun

entry sesuke je i

*
*
*

pengumuman itu iyalah...

aku
aku
aku

baru sedar

aku

minat syahir!!!!!!!!!!!!!!

hahahahaa......j0m gelakkan aku

*
*
*

aku tak layan pun sgt AF8 kali ni sb pada aku AF dah bebukan dah sejak pak aznil tak jd pengacara AF

beselah AF dl gempak sbb byk kejutan dan pak aznil yg meriuh kan lg keadaan AF tu

skg....aku tengah layan....

diari syahir

dan

sambil menonton aku terus tersenyum dah bagaikan aku memalu

pehal plak aku nak memalu tgk diari syahir ni??????

ngreeeeeeeeeeeeee~


aku tersenyum sbb aku teringat kat hubby yg jauh dlautan skg

apesal plak syahir kene mengena ngan hubby ni???


^_*


senyuman...........
hidung kembang...............


hahahahaa


senyuman syahir pd aku bersifat senyuman pemalu

aku suke tgk hubby aku bile senyum malu...


hidung kembang pun aku teringat kat hubby aku

=hidung hubby yg kini melekat kat baby qaish

huhuhuuuu...mmg time ngandung aku rindukan hubby jer 

so semua qaish duplicate hubby nye
*
*
*

arggggggg~

rindu hubby lg


p/s  >> yg dmaksudkan adelah sifat senyuman tu (senyuman pemalu) yg sama.....
bukan bentuk muke tersenyum sama....
kang de kata aku mata juling

yg pasti sejuta org hansem pun ade d dunia ni  aku tetap kata hubby aku hansem......
hehehe mesti la kan

0 comments on "pengumuman berani mati"

Post a Comment