click here

Monday, May 10, 2010

10minit pun dah alhamdulillah..syukur

Posted by S.A.L.J.U sha at 10:38 PM


mama bertemu mata ngan papa dlm gmail videochat

gambar senget benget dan ni jer dpt amik

sbb...sambil2 dukung qaish

tunjuk qaish kat papa

papa ghindu dah anak teruna papa tu

*
*
*

pic video kami ade kat tepi kiri atas tu...tp bagaikan hilang sbb flash camera tu

2mggu baru dpt tgk papa

mmg rindu...call mmg hari2

tp ...bile xnmpk muke tak puas

*
*
*

papa de flu ngan batuk

mama risau la papa kat kapal jer sure selsema batuk

skg ni mcm2 virus ade

hope papa cepat sihat

papa dlindungiNYA...kesihatan papa makin baik

*
*
*

insyaAllah....lg 2 ke 3 mggu papa balik cuti

tak sabar tunggu papa balik

mama dah abis pantang 44hari masa tu...yeye..nak jalan

pantang 90 tu lain cite....heheheee...tu pantang lain

(*_^)

k la..nak bobom sama2 qaish

gud nite

0 comments on "10minit pun dah alhamdulillah..syukur"

Post a Comment