click here

Monday, November 23, 2009

mama dah de biras la papa....

Posted by S.A.L.J.U sha at 11:11 AM



 




ni la dia perjalanan majlis perkahwinan adik ipar

pengantin : norshamzarina bt samsudin & mohd shahrizal
tempat : felda pasoh 3
14 nov 2009

huh...terro la makabah mertua ku setahun 2 menantu dapat
majlis kami ari tu d pasoh 7 jun 2009
selang 5 bulan dah de majlis lg
tp masyarakat felda bile berkenduri bersatu hati tolong menolong
soal masak takyah risau
tanggung beres
sha sendiri tak masuk dapur......tak pegang pisau
hehehhee.....tuan rumah tahu hidangkan ajer pd tetamu
hal memasak serah pd ketua blog tok hal2 memasang...sediakan mane bahan ape jer yang nak dmasak
pasti beres........

hari tu de entry pasal hadiah untuk papa dr mama kan
so baju yang hubby aku pakai tu la hadiah aku
blur nak beli ape
last2 bonia pilihan hubby dan polo

sepasang...bak pengantin jgak
ehehehehee,......
dengan perut mama dah buncittt...yang makin t0mel
kan papa kan....suke geram kat tummy mama

ok la......hutang sudah dbayar.........
opsss....hutang???
hutang entry la........

xtvt kami weekend plak no pic capture...
so takde la entry
tp sgt best makan mee siam kat kluang kopi station....
pekene dengan roti bakar kaya dan milo panas
hubby jer la pekene kopi kluang...mama takleh minum kapo xelok tok baby
macam jauh jer g bfast kat kluang
ala....g kat tesco melaka jer...ade kluang kopi station

petang berjoging mama papa wif mak d taman botanikal
pekene plak rojak buah tasik lepas tu otw balik
hubby ade mmg seronok
masa2 yang ade ni akan kami penuhi menyemai benih cinta kami

erm...dlm perancangan kami nak layan midnite movie mama papa 'shj'
dah lame tak layan wayang...mesti nak g....
ehehehehee
mama papa nak bercinta berdua

ok...tata

0 comments on "mama dah de biras la papa...."

Post a Comment