click here

Wednesday, November 11, 2009

asik makan je.....mama d denda

Posted by S.A.L.J.U sha at 3:22 PM
semalam seronok nye tak terkata
makan
makan
dan
makan.....
wah...kekawan ckp mama preggy makan tok 2 org tu kuat makan
heheeee....

takde nye istilah tu nak ikutkan dlm kamus doc
makan banyak pun kene marah tau ngan doc klu dah berat badan naik mendadak

8.00 - sampai jer opis terus menyuap nasi lemak bungkus 0.60sen...

9.30 - mengekor kekawan ke RR masjid pekene kotiyaw goreng lembab...sedap...

1.30 - mcm bese bele mak dan hubby ade uma...kite pun balik menyantap hidangan asam pedas melaka ngan nasi bersama meke

perut dh sentakkkkkkkk........kekeyangan
:)

5.30 - pekene roti cicah asam pedas melaka mak...w0w...mmg faverottt.......

8.00 -  hubby ajak g beli hadiah kawin tok adik ipar ku yang akan berkawin mggu ni...sambil tu makan luar.



 
sha wif hubby+our baby dlm tummy...ehehehee

 
makan2 d johnny

 
wif mak jgak

 
w0w...mak leke makan udang besar

 
wak....senyuman nye sgt menyenangkan anaknye ni

 
us....makan dan terus makan....
nmpk tu....semakin tembab mama preggy ni.


lepas makan.....mama jadi takutttttttttttttttttttttt
alamak b...mama makan tak igt berpada2 la b
esok ade checkup doc kene minum air gula...amik darah...check kencing manis ade ke tak
huhuhuuuu.......


ari ni......11/09/09 g jumpe doc seperti yang djanjikan
kene amik darah minum air gule 2jam selepas amik darah lg
2 kali mama kene cucuk
sib baik papa de teman kan mama g doc
siap ckp ngan nurse.."sy takut jarum....sakit tak?"
"la...patut la sejuk jer tangan ni....ala tak sakit la....sikit ajer sy cucuk eh
jgn keraskan sgt tangan t daah tak kuar dah kene cucuk 2 kali...lg sakit." lunak jer suara nurse tu nasihat...tgk pun org lame...kire makcik la.....so dlm hati..ok kompiden dia yg cucuk

ok...dah cucuk.
haaa...??? dah ke? la tak perasan la.
hehehehe.....

pandai nurse tu sambil dia cakap dia cucuk nye tangan mama ni....leke la mama tak tgk jarum...tutup mata plak tu.

result esok......esok checkup preggy mcm bese....so tahu la adekah mama mewarisi penyakit kencing manis arwah ayah atau tidak.

ari ni mc...nak guling2 golek2 drumah
*
*
*
tata


0 comments on "asik makan je.....mama d denda"

Post a Comment