click here

Tuesday, November 10, 2009

baju oh baju.....

Posted by S.A.L.J.U sha at 12:38 PM



keluhan.....
pd ketinggian sy yang sedang2 sahaja
155cm

ye ke ketinggian tu...?? tah le...agak nye la
dengan keadaan skg sedang 4bulan tummy sy makin membesar dan akan membesar
segala baju kurung yang kecik molek sy dl dengan berat 48-50kg
mengjadi keluhan sy kini

arggggggggggg................semua dah tak muat
sendat mendat
baju muat kain plak tak lepas....
de dah mcm sarung nangka
pakai kain zip separuh pun ade...tak terlucut ajer tu
ehehehehee

skg xtvt sy shopping....shopping...shopping
mencari baju maternity
seluar blouse mmg byk pilihan
ade 4 pasang dah...semua sy pakai time keluar

tp........bile g keje nak pakai ape?????
leceh nye gomen nye peraturan ni
lg2 opis aku yang byk mulut...tok..tek..tok..tek.....
asal seksi sikit...de bunyik kiri
asal terjarang sikit de bunyi kanan
tp...ade yang pakai jgak..cume dah biasa tengok..org lain takde la berbunyik kiri dan kanan
alahai...........
apetah lg seluar..
gomen kan jenis kain jer leh pakai
seluar ni ikutkan masa lawatan tapak je

tp..pepaham la sikit....
klu yang maternity tu
baju dah la terhad
nak beli lain tok keje ...lain tok keluar
pakai nye dlm tempoh 9 bulan ajeer

sy g kedai2 baju kat luar sana tu
balik2 baju yang sama
jenis dress maternity ni sgt2 membosankan
lg2 sy yang m0lek rendah rendang ni
susahnye mencari baju yang sesuai

last2......online menjadi pilihan
belian online ni plak berdasarkan gambar ajer
kekadang tgk lawa..dah terima barang..alahai..kureng memuaskan hati plak

so far sy dah merembat 3dress labuh tok dpakai opis
2ok ketinggian yang sesuai ngan dress yang dterima
1 lg...labuh la plak...nak tggu 7bulan perut makin besar baru sesuai kot
nak potong??? sayang...kaki dress berbunga2 tak sesuai dpotong

rasa nye nak carik kain plak la...
g tempah la
auntie tukang jahit baju sy yg tomel2 dulu tu...hope auntie sudi mereka baju maternity utk sy plak.
operasi akan djalankan....
cari kain
g tempah


nota kaki :

hubby...........sediakan bayarannya!!!
heheheheee......pe lg tokey la tanggung.



0 comments on "baju oh baju....."

Post a Comment