click here

Tuesday, September 8, 2009

mata hubby terkulat2 ngantok

Posted by S.A.L.J.U sha at 12:17 PM
ahahahaha...agaknye ape la entry kali ni.
*
*
*
*
alkisahnye.....ari ni 1st day hubby sha de uma
setelah balik dr offsore...so skg tgh off
cuti golek2 kat uma

semalam sha g keje drive ag sbb hubby ke ezxon mobil tok majlis close job
n majlis berbuka pose kat hotel
mama kene tinggal la..huhuhuuu :(
tp takpe..kekawan mama ajak mama berbuka kat wan husna tomyam
(lari tajuk plakdah.......)

so....pagi td 1st time bersahur ngan hubby yang mama masak
ehehehe....dah syok sejak mama pegnen ni
mak datang ari tu...mak ajer yg masak
ni mak dah balik kajang....so......
mama kene masak la
w0key..menurut perintah!!!
tp 1 ke 2 lauk ajer la mama masak
mama tak lalu loye la masak ni
bau busuk...sintom kot.

dah siap sahur tu...
sambil golek2 kejap ngan hubby...
kami menyembang....
mama >>> b...sok b free tak wat pe kan. b nak plan wat pe eh dok uma?
hubby >>> tah la ayg....b g bayar bill2 kot.
mama >>> ok.... b....b nak anta mama g keje ke? b anta la...nak rasa jgak hubby anta amik ayg.
ehehehe....nak memanje b ade uma ni. t b dah naik offsore ayg kene buat sendiri semua jgak.
hubby >>> ok...t b anta b amik ayg. :)
mama >>> :) wokey
*
*
*
*
*toing*
muke ngantok hubby
ehehehe.....mekacih b...anta mama
klu bulan tak pose dah g b'fast dah ni kan...







*
*
*
dah kol 11.....
mama call hubby......
la...b bobom ag ker
b kate baru nak bangun....

b..........jgn lelame tdo..t jadi malas
mama dont like
baby pun geleng2 pale tgk papa bobom lame t.

bangun..........bangun.........bangun.......

2 comments on "mata hubby terkulat2 ngantok"

izanpyus on September 8, 2009 at 3:59 PM said...

sha,izan dh jwb2 soklan2 tu kt blog,nk jwb kt sini xingat plak nnt n nak refer gak soklan2 sha smbil menjawab,hehe...

S.A.L.J.U on September 9, 2009 at 11:51 AM said...

tq izan...sha dah baca kat blog izan.
sha ni baru ag pegnen tok 1st our baby.
mcm2 nak belajar nak tahu.
:)

Post a Comment