click here

Friday, September 4, 2009

^_^mama (," )papa sebantal semula

Posted by S.A.L.J.U sha at 8:29 AM
smlm kol 10.30..
kancil meluncur....laju...tak cukup padel minyak dah aku ayg tekan
ehehehe....
semua gara2 dah tak sabar nak jumpe b

**hp dah berdendang lagu M0lek**
hubby(," )~~~ayg b dah nak sampai tol ayer keroh ni. b dah lepas rr ayer keroh.
ayg ^_^~~~yer ke....ok2 ayg kuar JJ skg. yeye......nak jumpe b.
love u sayang.
hubby(," )~~~ok. jumpe nnt. l0ve u to ayg.
salam....tot...tot..tot (end call)

mak..jom..jom...sopi(mak panggil b sy sopi)dah nak sampai.
dlm hati dah bernyanyi riang....
agaknye tersenyum kot...mak tegur....
"dah senyum panjang dah abg dia dah nak sampai"
ehehehehe...yer le mak.

otw JJ tu sara nye de 4 trafik light...
adus..terasa byk plak masa tu
lg2 semua merah bile kancil sy nak lalu.

rasa dlm 10 minit.....
dah kelihatan cahaya tol ayer keroh tu.
terus mata tercari-cari KESAYANGAN sy tu
mak kata
"hah tu pakai baju hitam tu"
terus buat U-turn...pasik paking bebetul depan hubby

sengan senyuman...b sambut....
dengan senyuman jgak aku rasa terus pelok b kat tepi jalan tu
b pun tak lepas cium umbum2 pale sy
sambil.....usap2 perut sy..
baby papa ade dlm tu
:)
1st yang terdekit d hati sy....

best nye dapat BAU hubby....
semerbak bau perfume kegemaran ku

mmg dr dulu lg sy suke bau en hubby sy
time nak berjauhan sebulan lepas....baju hubby yang lom basuh tu la jadi pengubat rindu

eheheheee...lupe sejenak mak ade
hubby salam mak..tanye kaba...
pastu masukkan beg dlm kete
jom....balik

welc0me home hubby!!!!

selanjutnye d rumah....d bilik...pepaham ajer la...
bile suami isteri melepas rindu
takyah la nak sembang eh.


keputusan muktamat>>>>> sy nak cuti ari jumaat....nak g klinik checkup pegnen lg sekali wif hubby

^_^


0 comments on "^_^mama (," )papa sebantal semula"

Post a Comment