click here

Wednesday, September 2, 2009

b0s....sori la....

Posted by S.A.L.J.U sha at 2:43 PM
ehehehe....
cuak jer entry kali ni.....
sy bersalah pada b0s ni.

kesah nye....
dari 31 ogos tu sha teringin sgt@ mengidam nak makan lala masakan mak sha
carik kat pasar besar melaka tu..
apik...ade lala tak?
takde la moy...
abg de lala tak?
takde la dik....
:(
:(
:(

diorg kate takde musim lala la
pastu mak nak sedapkan tekak anak dia...
mak ajak beli ketam
ketam pun ketam la....dlm hati nak lala!!!

smlm mak dah masakkan ketam tu
jadi lauk masak cili api ketam seperti kegemaran ku dr dulu lg
*
*
*
*
gambar lupe snap la.....dah kenyang masuk pew0t
*
*
*
*
tapi tekak ku masih belum puas.....
nak lala
nak lala
nak lala

semalam cite kat kak tipah...kak? kire makcik la
tp opis panggil la akk
tp kak tipah ni masih bergaya dan lom pencen ag...layak ag panggil akk
ehehehehe....marah dia klu dia tahu sha cite pasal dia sikit.
ehehehhe.....

kak tipah kate semalam petang dia g maydin emporium MITC ni ade lala
pagi2 dia dah kabar kan
"ko nak lala kan semalam...g carik kat mydin...smlm akk tgk ade ...byk".

yer ke...segar ke kak?
boleh la.....asalkan ko nak makan...teringin menidam tu.
dlm hati...yeye..akan ku kejar ke mydin segera.

jam menunjukkan pukul 10 pagi td......
perhatian>>>>.waktu opis bold merah lagi menanti kan salah dcc undang2 opis.

ala......t abis....
dediam.....amik kunci kete amik wallet....step by step.....zapppppppppp.....
*ilang bayang ku di opis*
*
*
*
mydin ngan opis ni termasuk paking....3minit ajer...
paking....masuk mydin ngan cepat...terus carik pd benda yang dhajati..

lala
lala
lala
mane la lala ni?

sekali mate terpandang kat tempat ikan2 kat rak nye.
terus amik plastik...cedok...cedok.....
timbang....tok makan 2 org jer ngan mak

lalalalalaa.....hati ku bernyanyi riang...
klu hubby ade kan best....
leh la memanjer ngan hubby nak itu ini
wat masa ni kene la layan diri sendiri

bayar.....balik.....
yeye.....
akhirnye...

so...berbuka pose nnt menu utama sayer.....
lala masakan mak
tak tahu name masak tu ape...tp asalkan mak masak.
sedappppppppppppp


p/s b0s....sy mintak sowi la....
kuar waktu pejabat jap.
bagi sowi kat sy eh b0s..
baby dlm ni mengidam la.
:)

0 comments on "b0s....sori la...."

Post a Comment