click here

Saturday, December 4, 2010

kemanakah hilangnye tuan punye blog ni??????

Posted by S.A.L.J.U sha at 12:57 PM

huh

fuhhh......tiup tiup bersihkan sawang sawang yg ade

habuk2 yang buat semak kat rumah jajahan aku ni

*
*
*

dah bersih ????

erm....so ade la ruang nak masuk...ni tak..selagi sawang menghalang

selagi tu la mood nak menulis ni tak dapat dlaksanakan

kekawan yg rajin menjenguk blog ni sure bosan menunggu entry

pepun,,, byk sgt kejadian yg buat aku takde masa dan malas mengupdate

*
*
*

tahu tahu jer la..... awal bulan november lepas....

qaish haiqal sakit...so bile dia dh baik

masa aku pun lebihnye untuk dia

klu malam pun dia dh tido kol 8mlm

aku pun akan secepat mungkin habiskan kerja2 rumah dan akan tdo sesama dia

rasa suntuk sgt masa ade ngan anak

bile balik rumah tu mmg aku akan 100% nak melayan kerenah qaish yg semakin lasak ni

kat opis plak..... bz bz bz...akhir tahun lg bz plak

audit la...

kerja yg melambak2 la..setelah aku cuti 2 mggu masa qaish sakit tu

aku rasa kerja aku tak abis habis....

baru siap dtg lg menimbun yg baru...so takde la masa yg lapang sikit nak menghadap pc menulis itu dan ini

*
*
*

gambar plak.....camera aku rosak masa kat langkawi aritu

pakai hp jer.....tp mood nak snap pun dh merudum

sallunye aku suke menulis sesuatu dengan berserta gambar...syok la sikit

takde la bosan nak membaca tulisan jer eh

leh la cuci mata

*
*
*

qaish haiqal plak....

7bulan 3minggu........yg aku geram sgt ni .... montot qaish ni berat ke.....

tak merangkak lg beb..............wahai anak...... mama dh tak sabar nak tgk qaish merangkak kesan kemari

ke....qaish nak terus berdiri tatih tatih ni...hehehe.....bersemangat sungguh mama ni

tp qaish...semacam berkata "relax la mama...t sayer dh dapat kaki tak cukup tanah mama kejar sayer...ehehehe"


*
*
*

malas la cakap byk....

pepun sile ilangkan rindu

terutamanye pada papa qaish


mama buli sayer ngan topi kuih pau ni

hehehehe....

berangan anak nak mcm comel comel org korea.....tp kaki citam

huhahahahhaaa








*
*
*
*
*
*
*
*

last but not list....

sure la kekasih kesayangan kekanda







1 comments on "kemanakah hilangnye tuan punye blog ni??????"

izzatiM on December 4, 2010 at 1:46 PM said...

salam.
saje blogwalking.
feel free to visit my blogshop.

kedaicikzati.blogspot.com
btw. thanks ya.. :)

Post a Comment