click here

Wednesday, January 12, 2011

qaish haiqal 9 bulan la hari ni... (*_^)

Posted by S.A.L.J.U sha at 12:40 PM



*
*
*
gambar g zoo semua rosak...

huwaaa...nangis mama bile nak masuk blog tgk hp mama buat hal..pic semua hancusss

yg ade sekeping ni ajer

tu pun xmelambangkan berade d zoo negara


keriangan qaish

syok sungguh dia ...xmo tdo pun



cerita g zoo xdapat nak bercerita tanpa gambar

pepun kami eppy ber3 meluang masa ngan qaish

tq kat papa belanja mama n qaish

dapat kasut dapat baju masing2

nak jalan g sabah esok

*
*
*

sebelum g sabah esok...

semalam ptg papa qaish belikan mainan

mmg nmpk gaye xsesuai ngan umur

tp

benda alah ni leg cabut yg atas tu

leh main duduk kat lantai jer

tq kat papa

hadiah qaish 9 bulan

hah???

yeeee...

ari ni anak mama 9 bulan

12hb

lg 3bulan nak setahun dah anak mama

huh..pepun

mama doakan qaish cepat membesar dengan sihat dan cergas

cepat la jalan....mama xsabar nak bawak qaish jalan terketek ketek

cumelllll...mane2 baby yg baru belajar jalan ni

so...

nak sto entry arini....lepas balik sabah baru online

tata semua

doakan kami selamat dalam perjalanan dan gembira dengan percutian kami

dan dlindungiNYA YANG MAHA ESA








*
*
*

eh...xde plak pic qaish main mainan baru dia

ape la mama ni....

amik gambar kotak jer yang lebih buat ape

ok la...nnt update mama masukkan pic yg qaish sedang main

dlm hp ni smlm xamik dia main pun







1 comments on "qaish haiqal 9 bulan la hari ni... (*_^)"

Ummi on January 12, 2011 at 2:34 PM said...

CEPATNY MASE BERLALU..TAU-TAU NANTI DAH SETAHUN LA DIE.. :)

Post a Comment