click here

Thursday, January 6, 2011

fly fly...yahooo

Posted by S.A.L.J.U sha at 2:00 PM

*
*
*
 
 
:)

tersenyum

bile cakap main2 mama dterima pakai oleh papa

"pa pa..... jom nak g cuti...dedekat jer...tp pa bawak la ma ngan qaish fly"

so dlm masa 24jam......

kami dh booked flight tiket dan hotel

location???

nama pun cuti2 malaysia plan dlm masa 24jam

dekat2 jer

pepun yg pertama kali buat qaish haiqal

naik flight

*
*
*

so skg pertama kali jgak mama nak pack barang mama+papa+qaish

untuk naik flight

dah terbiasa klu balik kg atau bercuti...brg qaish menimbun mama bawak

siap tong bekas minyak2 ubat2 qaish

1 buntal pempers

1 bakul brg2 susu makanan qaish(siap periuk + blander avent tu aku angkut ke hulu hilir balik kg)

*
*
*

mmgu depan nak g bercuti naik flight

ohhhhh....mcm mane mama nak mengecilkan brg 1 boot kereta menjadi hanye 2 beg

ape yg penting yg xboleh tinggal???

ape yg boleh beli kat sana jer...xyah bawak dr sini???

sape ade pengalaman....plz la ajar 

boleh kongsikan pengalaman

bab makan anak nnt....jawapnye mcm makan cerelac 4hari 3mlm tu jer

pempers...mcm nak bwk beberape jer..pastu beli jer kat sana yg kecik nye utk kegunaan qaish

boleh ke?

ubat2 penting

so leh la bg pendapat camner mama nak kemas brg qaish seminimum yg penting jer bawak...








6 comments on "fly fly...yahooo"

ღnFashyaღ on January 6, 2011 at 2:15 PM said...

waaaaaaaaaa...bestnya. request camtu je terus dapat eh...

nak g mane sya?

yang penting baju jangan tinggal ye....hihi..fashya pun tak reti, kalo bleh sume nak angkut...

sharEna on January 6, 2011 at 2:31 PM said...

bestnya g bercuti...
x dpt tlg nk bwk ape je utk qaish sbb x pernah lg bwk naurah naik belon..huhuh

MommyAqil on January 6, 2011 at 3:14 PM said...

bestnyer kak sha pg cutiiii...heeee...
Selalunya..kalo bab makanan tu..akak tuka le sesekali..cerelac sikit n Whipped potato by KFC sikit..still ok n kenyang..
Bab pampers tu,mmg cm tu la aida buat pn..bwk sikit je n selebihnya beli je kt sana..
Ubat yg penting,minyak angin for baby,Vicks,Minyak cap kapak for us kut..yg len2 tak yah bwk..kalo tetiba sakit,pg je klinik kt sana..senang..baju2 kita takyah bwk bnyk sgt yg penting bj2 qaish sbb baby ni sellau cpt comot..InsyaALLAH muat 2 beg je kak sha..

Dayu on January 6, 2011 at 3:47 PM said...

ubat2 yg paling penting
termometer juga, nose nasal..
pampers smua bleh beli je kat sana

sana?? mana tu??

baju pun maksima kan.. makanan...mmg yg segera je lah jawabnya..

Elin on January 6, 2011 at 4:28 PM said...

wow...beshnyer nk g cuti2...afrina blum penah lagi naik flight...seronok la qaish...

S.A.L.J.U on January 7, 2011 at 6:27 PM said...

aii semua

haah...1st time nak bwk qaish naik flight.
cuti2 malaysia jer....g sabah bahhhh

pempers sikit jer eh..lain beli sana jer
ubat asas..demam
termometer tu penting jgak sbb qaish salu cepat panas badan

ni tgk pk nak bawak tak stroller...sbb mmg style qaish jalan mmg duduk dlm stroller....ringan mmg dh ringan tp jenih jgak nak angkat 1 beg tarik 1 beg sandang dan .stroller.

Post a Comment