click here

Wednesday, November 3, 2010

persoalan....yg penuh dengan pertanyaan!!!!

Posted by S.A.L.J.U sha at 3:53 PM
CORETAN RAMBANG

MERAH....tanda nye( peot bocor keeee....mood melanda bagai..huwahahahaaaa...)
*
*
*

agak2 pernah tak jumpe seseorg yg kegemarannya adelah MEMBUAT MUSUH???
takde ANGIN dan RIBUT
takde TERCUIT dan DICUIT
takde SENTAP dan MENYENTAP

tapi

TETIBE

seseorg itu TERKEPIT KEMIK MUKENYE.....dengan kite

SERIUH bagai AYAM SEREBAN.....tetibe ngan kite DIAM mcm bisu

takpun

kite ni mcm TUNGGUL dibuatnya


w0ittttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kau peHALLLLLLLLLLLLLL ha.....................???????


heheheheeeeeee........


org lain JENTIK ko pun TIDAK

tapi

kau buat ORG LAIN tetibe bagaikan MUSUH kau


seSEDAR la sikit

tak semua SUKA ngan sikap tu

tak pun

org yg di SEBELAH kau pun MENGUTUK sikap kau yg TETIBE nak buat MUSUH ngan ORG LAIN

tak rasa ke....lebih baik berbuat BAIK dan berhemah dlm hubungan sesama manusia

berBANDING

memBUAT MUSUH dgn org lain......yg org tu takde pun menJENTIK KEHIDUPAN kau

yg SEPATUTNYA org org SEKELILING menDOAkan dan meMUJI kebaikan kau

berBANDING

org lain meNGUTOK SIKAP dan JENGKEL JELIK dengan sikap kau

huh..............fuhhhhhhh.....syu...syuuuuuu............ tiup JAUH JAUH.........


JAUHkan la keadaan org mcm ni dlm kehidupan seharian

*
*
*

ape pendapat korang eh....sikap org mcm ni

mmg TAK LUAK pun klu TAK kawan DGN ORG yg begini

tp....BAGUS keeee?????

berSIKAP begitu?????

*
*
*

ape pendapat korang eh

SESAPE YG RAJIN...BG LA ULASAN.............


*
*
*

(^_*)
SMILE
dl amarah ade sabar...tu tandanye mahu mengelakkan amarah yang besar dan sesi cekau cekau me0w...

takde pun tulis nama....atau dtujukan dengah KHAS nye....maka jgn la terPERASAN klu takde awk awk buat begitu.









4 comments on "persoalan....yg penuh dengan pertanyaan!!!!"

MaR on November 3, 2010 at 4:31 PM said...

hmmm...
mmg sgt sakit ati bile bedepan ngan org camni...
aduhai...penah merase gak situasi yang same...bukan dulu tapi sekarang...dan saat ini...ati ini ngah membare nga seseorg seperti yang sha cakap tu...
aduhai tambahan plak nak kne ngadap ngan org tu hari2...wat keje ngan die....camne ek...klu leh nak elakkan jumpe ngan org camni...tapi takpe lah kan..slalu gak cakap ngan ati ni...besabo jek ah selagi boleh besabo kan...
hehe...tetbe ase cam teremo lak kejap...sowie sha...

S.A.L.J.U on November 3, 2010 at 4:53 PM said...

MAR>>>

tq mar baca entry & comment...

tu la..kekadang tak paham jugak. kenape ade org mcm ni.
yg tak ujung dan pangkal....buat org mcm tunggul kayu nak bermusuh ngan org tak tentu pasal.

sedangkan takde terusik tercuit pun...malam dl ade lah seorg kawan sungguhpu bukan BFF tp masih dpanggil KAWAN yang bertegur sapa dengan baik dan leh duduk sama bersembang.

ermmmmm.....

mar...sha xchange link tau .

j.a.j.a on December 1, 2010 at 7:45 PM said...

fuhhhhhhhhhhh...nak tolong tiupkan jugak....hheheheh

S.A.L.J.U on December 1, 2010 at 8:36 PM said...

oiccc....ko comment zaman bile ni...zaman batu ke ape? org dh buat entry la berjinggut weiii....

takpe la...ko tolong tiup kan eh...kuat sikit angin tu..... ehehehee

fuuuuuuh ....fuhhhhhhhhhhhhhhh

Post a Comment