click here

Friday, October 8, 2010

delima yg mcm tah bile nak sudah.......

Posted by S.A.L.J.U sha at 8:26 AM


*
*
*


asik pk

asik berkire kire

asik tgk flayers

asik bincang2

asik tgk slip gaji

asik pk pk bunga bank

asik masuk *****contoh

asik pk nak cam ni ke nak cam tu

asik balik ngan pikiran yg nak beli ke tak

asik 

asik

asik

asik


*
*
*

sampai bile nak ber 'asik'

*
*
*

'zaman skg ni...klu tak berhutang mmg tak dpt berharta'

tp harus pk keputusan membeli sesuatu harta tersebut atas kemampuan kewangan keluarga

"jgn tergadai harta terlelong maruah"

sedar......... aku ni kerani gomen jer.....hubby pun kontrak staf agensi2 offshore...on off job

mampu ke kami????

tp...pk kan..... org gomen pakcik2 makcik2 ni......gaji gomen byk mane tu la mampu memiliki sesuatu harta 2 ke 3 bijik

gaji gomen tu jekkkk!!!!!!.... yg org luar sibuk kate kecik ciput setoit tu

ohhhh....bikin panas  jer......(bukan memperlekehkan gomen wehhh...aku ni pun gomen tau!!!
tetap dan berpencen)

tp...bikin panas utk menaikkan semangat aku dan hubby

kami boleh membeli harta utk memberi keselesaan kepada keluarga kami

kasi bakar

kasi panggang

kasi berapi semangat ni

papa .....jom.... bg 1 keputusan

*
*
*

so

keputusan nye.....

wink~

(^_*)

nnt kite bicara dengan lebih tepat dan jelas ngreeeeee~~~~



asik = asyik =  berulang kali pk...... tah la..betul ke aku nye bahasa melayu ni.
 
 
 
 



2 comments on "delima yg mcm tah bile nak sudah......."

Dayu on October 8, 2010 at 9:12 AM said...

krg ni mmg gitu
kalau tak berhutang mmg tak berharta la jawabnya
smua mmg berhasrat nak ada harta sendiri
nak ada umah sendiri
ikut kemampuan la sha
mcm kitaorg ni mungkin 2,3 taun lg kot
selesaikan utang sedia ada dulu

littlehumblelynn on October 8, 2010 at 10:11 AM said...

sama ler kita sama2 keja govt..nak beli 1 benda tuh kena pikir 2juta x..huhuhu :(

Post a Comment