click here

Wednesday, December 16, 2009

meredah kota melaka...musim cuti sekolah

Posted by S.A.L.J.U sha at 9:30 PM
entry mcm dah de anak jer kan
heheheeee....

ye la kan....tetamu datang nak jenjalan so...sha n hubby bawakkan la
keluarga acik port dickson
sepontan je sebenarnya

dr senawang rumah pakteh hubby
yang buat kenduri pertunangan anak perempuannya
balik tu asalnye nak hantar acik balik PD
last2....dengan girangnye anak2 acik kata nak jalan melaka la ikut abg

w0rit.....j0m acik bercuti ke melaka
pe lagi..hubby terus masuk higway ke melaka


 1...2...3...go...start la jenjalan ktorg..hehehee


anak2 acik


 
mama tomeelllll....nampak tak....pewot yg semakin t0melll jgak


layan............







 
 ni nak masuk musium ni.....


 
ni gegirl tau bukan boboy...heheheee..



 
 mama & papa


 
 baik punye mama jaga...pew0t papa pun dah sama besar pew0t mama...
hehehehee



 
 mama dah lapo............goreng pisang + cendol
bandar hilir


 






 meriam eksen jer tu....


 
 kincir angin....


 





dah....tak larat nak upload pic bebanyak
jauh lg perjalanan kami sunday tu
dengan meredah jem melaka musim cuti sekolah ni
huh.....

last sekali....
pic mama keletihan sakit kaki
lepak tak kire dah
tepi bendul pun jadi la......

 
 aksi paling buruk mama dok lepak keletihan berjalan


pepun....terima kasih acik n the geng sudi melepak kat uma kami
pekene ikan bakar alai lg malam tu
acik open table


mama keletihan
isnin mama makan masakan acik masak plak
ehehehhehee.....
acik dtg plak yang masak
gara2 mama g klinik tunggu doc sampai 2 jam....
balik2 hidangan tersedia oleh acik
mc terus isnin tu

mggu ni papa janji mggu rehat golek2 mama
no jenjalan
kaki mama dah kejang2 malam
no balik kg
no jenjalan
no shopping
dok uma golek2 ngan papa jer tau...
*
*
*
ye ke.....????????
ala nnt pantang ajak sure enjin kete bergerak nye.
heheheee...

k la....tata....
masa nak lepak ngan papa layan tv
bye...bye....
see u soon next entry

0 comments on "meredah kota melaka...musim cuti sekolah"

Post a Comment